Blended learning examining the impact of combining face-to-face tuition with the interactive whiteboard and e-learning platforms on secondary students' writing processes and performance: [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | |
---|---|
Corporate Author: | |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2010
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/aggde/Main.nsf/h_0BDA73B1B826AE06C22577BA002BF366/C9EE3B4CEF32B24DC22577F9003BD023/?OpenDocument |
Internet
http://class.eap.gr/LotusQuickr/aggde/Main.nsf/h_0BDA73B1B826AE06C22577BA002BF366/C9EE3B4CEF32B24DC22577F9003BD023/?OpenDocumentΒιβλιοθήκη | Ταξιθετικός αριθμός | Αριθμός Αντιτύπων | Πληροφορίες | Κατάσταση |
---|---|---|---|---|
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο | - | 1 | Προβολή | OPAC |