LEADER 01426nam a2200253 a 4500
001 856696
005 20171111231303.0
008 150304s2014 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 371.928 
100 1 |a Ζήση, Αγλαϊα Χ. 
245 1 3 |a Το σύνδρομο Cri Du Chat:   |b μελέτη περίπτωσης/  |c Ζήση Αγλαϊα ; επιβλέπουσες καθηγήτριες Νησιώτου Ιουλία, Παναγιώτα Σταυρούση 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2014 
300 |a 1 cd-rom :  |b εικ., πίν., σχήμ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 81-82). 
650 1 0 |a ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΑ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΜΕΝΑ ΠΑΙΔΙΑ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ * 
700 1 |a Νησιώτου-Μαντέλου, Ιουλία 
700 1 |a Σταυρούση, Παναγιώτα 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής  |u http://hdl.handle.net/11615/43324  
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc7b676c5ad13446fc944b  |c 998a  |d 945l  |e CD-ROM DISS ΠΕΑ/2014 ΖΗΣ  |t 1  |x m  |z Books