Μεγάλες διοργανώσεις - μελέτη περίπτωσης Ευρωπαϊκές πολιτιστικές πρωτεύουσες: τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ της πόλης της Πάτρας /
Main Author: | Αθανασίου, Ανδριανή |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2006
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/36673C993D8E2806C22572C3002BEF94/?OpenDocument |
Similar Items
-
Στρατηγικό τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ στο νομό κεφαλλονιάς [Διπλωματική διατριβή]/
by: Ραζή Αλεξανδράτου, Γεωργία-Αγγελική
Published: (2015) -
Η βιομηχανική κληρονομιά ως μοχλός πολιτιστικής αξιοποίησης μιας πόλης μελέτη περίπτωσης: η πόλη της Πάτρας /
by: Βγένη - Παναγιωτοπούλου, Αικατερίνη Α.
Published: (2011) -
Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ περιοχής Καλαμπάκας [Διπλωματική διατριβή]/
by: Καραδήμα, Δήμητρα
Published: (2010) -
Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ για τον τουρισμό στην περιφερειακή ενότητα Φλώρινας [Διπλωματική διατριβή]/
by: Αβούρη, Μαρία
Published: (2014) -
Η πόλη της Θεσσαλονίκης ως επώνυμος τουριστικός προορισμός κίνητρα επίσκεψης, δυνατότητες και προοπτικές ανάπτυξης: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μαστραντώνη, Φεβρωνία
Published: (2012)