Αρχές και φιλοσοφία εθνικών και περιφερειακών σχεδίων μάρκετινγκ/
Main Author: | Χρήστου, Ευάγγελος Σ. |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2000
|
Subjects: | |
Online Access: | https://www.eap.gr/images/stories/pdf/dte61b_F23063.PDF |
Similar Items
-
Εναλλακτικό διδακτικό υλικό για τη Θ.Ε. "τουριστικό μάρκετινγκ φορέων, οργανώσεων και επιχειρήσεων" υπερκείμενο και ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής /
Published: (2008) -
Εναλλακτικό διδακτικό υλικό μορφής video για τη Θ. Ε. "ΔΤΕ 61" το μάρκετινγκ τουριστικών προορισμών /
Published: (2008) -
Εναλλακτικό διδακτικό υλικό μορφής video για τη Θ. Ε. "ΔΤΕ 61" τουριστικό μάρκετινγκ: τι είναι και γιατί ασχολούμαστε με αυτό /
Published: (2008) -
Εναλλακτικό διδακτικό υλικό μορφής video για τη Θ.Ε. "ΔΤΕ 61" εφαρμοσμένο τουριστικό μάρκετινγκ: η ελληνική πραγματικότητα και η διεθνής εμπειρία /
Published: (2008) -
Επικοινωνιακή πολιτική στο δημόσιο τομέα τουρισμού/
by: Μυλωνόπουλος, Δημήτριος Ν., 1961-
Published: (2011)