|
|
|
|
LEADER |
01640nam a2200253 a 4500 |
001 |
851938 |
005 |
20171111231258.0 |
008 |
150213s2014 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 372.7
|
100 |
1 |
|
|a Δεμερτζή, Σταυρούλα
|
245 |
1 |
2 |
|a Η αξιοποίηση της παιδικής μαθηματικής λογοτεχνίας ως πλαίσιο ανάπτυξης μαθηματικών εννοιών=
|b [The utilization of children mathematical literature as a context for developing mathematical concepts]/
|c Δεμερτζή Σταυρούλα ; επιβλέπων καιθηγητής Τριαντάφυλλος Τριανταφυλλίδης
|
246 |
1 |
1 |
|a The utilization of children mathematical literature as a context for developing mathematical concepts
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ό.],
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 158 σ. :
|b εικ., πίν. ;
|c 30 εκ.
|
500 |
|
|
|a 1 CD-ROM.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 125-134).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) *
|
700 |
1 |
|
|a Τριανταφυλλίδης, Τριαντάφυλλος Α.
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
856 |
4 |
0 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης
|u http://hdl.handle.net/11615/44638
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc7ad06c5ad13446fc780a
|c 998a
|d 945l
|e THESIS 372.7 ΔΕΜ
|t 2
|x m
|z Books
|