Το μάρκετινγκ στη φαρμακοβιομηχανία/

Main Author: Μεταλλινού, Ασπασία
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Αυγερινού
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2004
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/13433
LEADER 01128nam a2200205 a 4500
001 850542
005 20171111231257.0
008 041126s2004 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 338.476 151 
100 1 |a Μεταλλινού, Ασπασία 
245 1 3 |a Το μάρκετινγκ στη φαρμακοβιομηχανία/  |c Μεταλλινού Ασπασία ; επιβλέπων Αυγερινού 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2004 
300 |a [87] σ. :  |b εικ., πίν., σχήμ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. [86]-[87]). 
650 1 0 |a ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ ΚΑΙ ΕΜΠΟΡΙΟ *  |x ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ 
700 0 |a Αυγερινού 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Τμήμα Οικονομικών Επιστημών  |u http://hdl.handle.net/11615/13433 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc7aa56c5ad13446fc6fbb  |c 998a  |d 945l  |e DISS ΟΕ/2004 ΜΕΤ BSM  |t 1  |x m  |z Books