Στρατηγικό σχέδιο μάρκετινγκ προβολής και προώθησης εναλλακτικών μορφών τουρισμού η ευρύτερη περιοχή της Σταυρούπολης Ξάνθης ως μελέτη περίπτωσης: [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Καπλάνης, Χρήστος
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2012
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/dtede/Main.nsf/h_780E9E9896E8E7DDC2257A61003FAFFE/5F0CF2227B015EEAC2257B01003BD992/?OpenDocument&ResortAscending=18

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/dtede/Main.nsf/h_780E9E9896E8E7DDC2257A61003FAFFE/5F0CF2227B015EEAC2257B01003BD992/?OpenDocument&ResortAscending=18
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC