|
|
|
|
LEADER |
01569nam a2200289 a 4500 |
001 |
847797 |
005 |
20171111231254.0 |
008 |
120426s2012 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 371.912
|
100 |
1 |
|
|a Σουρλαντζή, Πηγή
|
245 |
1 |
3 |
|a Οι απόψεις των διδασκόντων για τη μαθησιακή πρόσβαση των κωφών φοιτητών/
|c Πηγή Σουρλαντζή ; επιβλέποντες καθηγητές: Μάγδα Νικολαραϊζη, Βασίλης Στρογγυλός, Σοφία Μαυροπούλου
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ό.],
|c 2012
|
300 |
|
|
|a 152 σ. :
|b πίν. ;
|c 30 εκ.
|
500 |
|
|
|a 1 CD-ROM.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 136-147).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΚΩΦΟΙ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ *
|x ΣΤΑΣΕΙΣ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ *
|
700 |
1 |
|
|a Νικολαραΐζη, Μάγδα
|
700 |
1 |
|
|a Στρογγυλός, Βασίλης
|
700 |
1 |
|
|a Μαυροπούλου, Σοφία
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
856 |
4 |
0 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
|u http://hdl.handle.net/11615/41366
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc7a4e6c5ad13446fc5f33
|c 998a
|d 945l
|e THESIS 371.912 ΣΟΥ
|t 2
|x m
|z Books
|