LEADER 01569nam a2200289 a 4500
001 847797
005 20171111231254.0
008 120426s2012 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 22 έκδ.  |a 371.912 
100 1 |a Σουρλαντζή, Πηγή 
245 1 3 |a Οι απόψεις των διδασκόντων για τη μαθησιακή πρόσβαση των κωφών φοιτητών/  |c Πηγή Σουρλαντζή ; επιβλέποντες καθηγητές: Μάγδα Νικολαραϊζη, Βασίλης Στρογγυλός, Σοφία Μαυροπούλου 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2012 
300 |a 152 σ. :  |b πίν. ;  |c 30 εκ. 
500 |a 1 CD-ROM. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 136-147). 
650 1 0 |a ΑΤΟΜΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
650 1 0 |a ΚΩΦΟΙ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ *  |x ΣΤΑΣΕΙΣ 
650 1 0 |a ΔΙΑΤΡΙΒΕΣ * 
700 1 |a Νικολαραΐζη, Μάγδα 
700 1 |a Στρογγυλός, Βασίλης 
700 1 |a Μαυροπούλου, Σοφία 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής  |u http://hdl.handle.net/11615/41366  
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc7a4e6c5ad13446fc5f33  |c 998a  |d 945l  |e THESIS 371.912 ΣΟΥ  |t 2  |x m  |z Books