LEADER 01397nam a2200241 a 4500
001 846773
005 20171111231253.0
008 090708s2009 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 22 εκδ.  |a 372.218 
100 1 |a Κρομμύδα, Μαρία 
245 1 0 |a Συγκριτική μελέτη των εκπαιδευτικών πρακτικών μεταξύ νηπιαγωγών Ελλάδας και Γαλλίας/  |c Μαρία Κρομμύδα ; υπεύθυνοι καθηγητές Δόμνα-Μίκα Κακανά, Κατερίνα Καζέλα 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2009 
300 |a 68 σ. :  |b πίν. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 65-68). 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ *  |x ΕΡΕΥΝΑ  |z ΕΛΛΑΔΑ 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ *  |x ΕΡΕΥΝΑ  |z ΓΑΛΛΙΑ 
650 1 0 |a ΝΗΠΙΑΓΩΓΟΙ * 
700 1 |a Κακανά, Δόμνα-Μίκα 
700 1 |a Καζέλα, Κατερίνα 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
710 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc7a2d6c5ad13446fc5907  |c 998a  |d 945l  |e DISS ΠΠΕ/2009 ΚΡΟ  |t 1  |x m  |z Books