|
|
|
|
LEADER |
00899nam a2200217 a 4500 |
001 |
845939 |
005 |
20171111231253.0 |
008 |
150113s2012 gr r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 9781609182458
|q pbk
|
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 001.42
|
100 |
1 |
|
|a Hays, Danica G.
|
245 |
1 |
0 |
|a Qualitative inquiry in clinical and educational settings/
|c Danica G. Hays, Anneliese A. Singh
|
260 |
|
|
|a New York ; London:
|b Guilford,
|c c2012
|
300 |
|
|
|a xxiv, 504 p. :
|b fig., tabl. ;
|c 25 cm.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΟΙΟΤΙΚΟΙ ΜΕΘΟΔΟΙ ΕΡΕΥΝΑΣ
|x ΗΘΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
|
700 |
1 |
|
|a Singh, Anneliese A.
|
710 |
|
|
|a Guilford
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc7a146c5ad13446fc53fc
|c 998a
|d 945l
|e 001.42 HAY
|t 1
|x m
|z Books
|