|
|
|
|
LEADER |
01314nam a2200205 a 4500 |
001 |
845735 |
005 |
20171111231253.0 |
008 |
041025s2004 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 372.7
|
100 |
1 |
|
|a Δημουλά, Μαρία
|
245 |
1 |
0 |
|a Διερεύνηση της κατανόησης των παιδιών της έννοιας του τριγώνου σε περιβάλλον οπτικό-απτικού υλικού και δυναμικής γεωμετρίας/
|c Δημουλά Μαρία ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Χρονάκη Αννα
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ε.],
|c 2004
|
300 |
|
|
|a 126, [3] σ. :
|b εικ., πιν. ;
|c 30 εκ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 105-108)
|
650 |
1 |
0 |
|a ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ)
|
700 |
1 |
|
|a Χρονάκη, Αννα
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
856 |
4 |
0 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
|u http://hdl.handle.net/11615/10348
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc7a0d6c5ad13446fc52be
|c 998a
|d 945l
|e DISS ΠΠΕ/2004 ΔΗΜ BSM
|t 1
|x m
|z Books
|