Διερεύνηση της κατανόησης των παιδιών της έννοιας του τριγώνου σε περιβάλλον οπτικό-απτικού υλικού και δυναμικής γεωμετρίας/

Main Author: Δημουλά, Μαρία
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
Other Authors: Χρονάκη, Αννα
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ε.], 2004
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/10348
LEADER 01314nam a2200205 a 4500
001 845735
005 20171111231253.0
008 041025s2004 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 372.7 
100 1 |a Δημουλά, Μαρία 
245 1 0 |a Διερεύνηση της κατανόησης των παιδιών της έννοιας του τριγώνου σε περιβάλλον οπτικό-απτικού υλικού και δυναμικής γεωμετρίας/  |c Δημουλά Μαρία ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Χρονάκη Αννα 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ε.],  |c 2004 
300 |a 126, [3] σ. :  |b εικ., πιν. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 105-108) 
650 1 0 |a ΓΕΩΜΕΤΡΙΑ  |x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ (ΣΤΟΙΧΕΙΩΔΗΣ) 
700 1 |a Χρονάκη, Αννα 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης  |u http://hdl.handle.net/11615/10348 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc7a0d6c5ad13446fc52be  |c 998a  |d 945l  |e DISS ΠΠΕ/2004 ΔΗΜ BSM  |t 1  |x m  |z Books