Η συμβολή του μάρκετινγκ στην προώθηση των ειδικών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού με στόχο την περαιτέρω τουριστική ανάπτυξη η περίπτωση της Σαμοθράκης: [Διπλωματική διατριβή] /

Main Author: Ακαλίδης, Μάριος
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2010
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/LotusQuickr/dtede/Main.nsf/h_9F9C1075C5426B15C22577BC0028C88F/B85FB9A01549F310C22577BC0028FCDB/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/LotusQuickr/dtede/Main.nsf/h_9F9C1075C5426B15C22577BC0028C88F/B85FB9A01549F310C22577BC0028FCDB/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC