|
|
|
|
LEADER |
00955nam a2200205 a 4500 |
001 |
842010 |
005 |
20171111231249.0 |
008 |
041007s2001 gr r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 0205306152
|
040 |
|
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 371.909 73
|
100 |
1 |
|
|a Alper, Sandra
|
245 |
1 |
0 |
|a Alternate assessment of students with disabilities in inclusive settings/
|c Sandra Alper, Diane Lea Ryndak, Cynthia N. Schloss
|
260 |
|
|
|a Boston ; London:
|b Allyn and Bacon,
|c c2001
|
300 |
|
|
|a xv, 304 p. ;
|c 23 cm
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο (σ. 295-304).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
|
700 |
1 |
|
|a Ryndak, Diane Lea
|
710 |
|
|
|a Allyn and Bacon
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc79966c5ad13446fc3bb2
|c 998a
|d 945l
|e 371.909 73 ALP
|t 1
|x m
|z Books
|