Alternate assessment of students with disabilities in inclusive settings/

Main Author: Alper, Sandra
Corporate Author: Allyn and Bacon
Other Authors: Ryndak, Diane Lea
Format: Book
Language:English
Published: Boston ; London: Allyn and Bacon, c2001
Subjects:
LEADER 00955nam a2200205 a 4500
001 842010
005 20171111231249.0
008 041007s2001 gr r 000 0 eng d
020 |a 0205306152 
040 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 371.909 73 
100 1 |a Alper, Sandra 
245 1 0 |a Alternate assessment of students with disabilities in inclusive settings/  |c Sandra Alper, Diane Lea Ryndak, Cynthia N. Schloss 
260 |a Boston ; London:  |b Allyn and Bacon,  |c c2001 
300 |a xv, 304 p. ;  |c 23 cm 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήριο (σ. 295-304). 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *  |z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ 
700 1 |a Ryndak, Diane Lea 
710 |a Allyn and Bacon 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc79966c5ad13446fc3bb2  |c 998a  |d 945l  |e 371.909 73 ALP  |t 1  |x m  |z Books