|
|
|
|
LEADER |
00990nam a2200205 a 4500 |
001 |
841285 |
005 |
20171111231248.0 |
008 |
980211s1995 enk r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 0750703628
|
040 |
|
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|a 371.930 941
|
245 |
0 |
0 |
|a Children with emotional and behavioural difficulties :
|b strategies for assessment and intervention /
|c edited by Peter Farrell
|
260 |
|
|
|a London ; Washington:
|b The Falmer Press,
|c 1995
|
300 |
|
|
|a viii, 155 p. :
|b fig., tabl. ;
|c 23 cm.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|z ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΤΕΣΤ
|z ΜΕΓΑΛΗ ΒΡΕΤΑΝΙΑ
|
700 |
1 |
|
|a Farrell, Peter
|
710 |
|
|
|a Falmer
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc797f6c5ad13446fc3752
|c 998a
|d 945l
|e 371.930 941 CHI
|t 1
|x m
|z Books
|