Ο ρόλος των δημοτικών επιχειρήσεων στην επικοινωνιακή στρατηγική των Ο.Τ.Α. η περίπτωση της δημοτικής πολιτιστικής επιχείρησης Αγίας Παρασκευής: [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Δράκου, Πηνελόπη
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Format: Book
Language:Greek
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2009
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/dpmde/PageLibraryC22573280025304F.nsf/h_81FB8D306E07059DC22575FC002356AC/8FB437C691CBB86AC22575FC0025571E/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/dpmde/PageLibraryC22573280025304F.nsf/h_81FB8D306E07059DC22575FC002356AC/8FB437C691CBB86AC22575FC0025571E/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC