LEADER 01821nam a2200313 a 4500
001 834813
005 20171111231243.0
008 140313s2013 gr r 000 0 gre d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Μπελλάκης, Γιώργος 
245 1 0 |a Στρατηγικό τουριστικό σχέδιο μάρκετινγκ  |b μελέτη περίπτωσης: νήσων Ύδρας και Σπετσών/  |c Μπελλάκης Γεώργιος 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2013 
300 |a 1 Cd-rom (4 MB) :  |b χαρ., πιν., σχεδ., 
500 |a Σχολή: Κοινωνικών Επιστημών. 
500 |a Πρόγραμμα: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων. 
500 |a Περιλαμβάνει περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Τουριστική ανάπτυξη  |z Ελλάδα 
650 1 0 |a Τουριστικό μάρκετινγκ  |x Στρατηγικό σχέδιο  |z Ελλάδα 
650 1 0 |a Αειφορική τουριστική ανάπτυξη 
650 1 0 |a Τουρισμός  |x Επικοινωνιακές στρατηγικές  |z Ελλάδα 
650 1 0 |a Τουρισμός  |x Μάρκετινγκ 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΔΤΕ 
651 0 |a Υδρα 
651 0 |a Σπέτσες  |x Τουρισμός 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/LotusQuickr/dtede/Main.nsf/h_C689714650E7236CC2257BAB00313BC1/D036D756793C203AC2257C82003F6925/?OpenDocument&ResortAscending=7 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc78c06c5ad13446fc10a1  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books