Κριτήρια επιλογής τηλεοπτικών διαφημίσεων από παιδιά προσχολικής ηλικίας/
Main Author: | Παπακώστα, Χριστίνα |
---|---|
Corporate Authors: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών., Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης |
Other Authors: | Παπαδοπούλου, Μαρία, Κακανά, Δόμνα-Μίκα |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2007
|
Subjects: |
Similar Items
-
Η επίδραση των Χριστουγεννιάτικων διαφημίσεων στις επιλογές των δώρων των παιδιών στο γράμμα στον Άγιο Βασίλη/
by: Καμπάκη, Αθανασία
Published: (2010) -
Οι τηλεοπτικές συνήθειες των παιδιών προσχολικής ηλικίας: μια συγκριτική έρευνα/
by: Σούκουλη, Γεωργία Ι.
Published: (2007) -
Οι τηλεοπτικές συνήθειες των παιδιών της προσχολικής ηλικίας/
by: Γονιτσιώτη, Χαρούλα
Published: (2003) -
Από την Barbie των Χριστουγέννων στη στολή του Batman : εποχικότητα και διαφήμιση /
by: Μητσιάκη, Γεωργία Ε.
Published: (2010) -
Η αξιοποίηση των μηνυμάτων των τηλεοπτικων διαφημίσεων για την ανάπτυξη της δημιουργικότητας των παιδιών προσχολικής ηλικίας : Διδακτορική διατριβή /
by: Γουλή, Χρυσάνθη
Published: (2009)