Η διαφοροποίηση του προγράμματος της σχολικής τάξης σε διδακτικές μεθόδους από εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης/

Main Author: Συριοπούλου, Ευαγγελία Κ.
Corporate Authors: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών., Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
Other Authors: Στρογγυλός, Βασίλης, Αβραμίδης, Ηλίας
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2014
Subjects:
LEADER 01644nam a2200265 a 4500
001 833545
005 20171111231241.0
008 140917s2014 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
041 0 |a gre 
082 0 |2 23 έκδ.  |a 371.926 
100 1 |a Συριοπούλου, Ευαγγελία Κ. 
245 1 2 |a Η διαφοροποίηση του προγράμματος της σχολικής τάξης σε διδακτικές μεθόδους από εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης/  |c Ευαγγελία Κ. Συριοπούλου ; επιβλέποντες καθηγητές Βασίλης Στρογγυλός, Ηλίας Αβραμίδης 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2014 
300 |a 982 σ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ 
650 1 0 |a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ * 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ *  |x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ 
650 1 0 |a ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  |x ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 
700 1 |a Στρογγυλός, Βασίλης 
700 1 |a Αβραμίδης, Ηλίας 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
710 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc78966c5ad13446fc0878  |c 998a  |d 945l  |e DISS ΠΠΕ/2014 ΣΥΡ  |t 1  |x m  |z Books