|
|
|
|
LEADER |
01644nam a2200265 a 4500 |
001 |
833545 |
005 |
20171111231241.0 |
008 |
140917s2014 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
082 |
|
0 |
|2 23 έκδ.
|a 371.926
|
100 |
1 |
|
|a Συριοπούλου, Ευαγγελία Κ.
|
245 |
1 |
2 |
|a Η διαφοροποίηση του προγράμματος της σχολικής τάξης σε διδακτικές μεθόδους από εκπαιδευτικούς της παράλληλης στήριξης σε σχολεία γενικής εκπαίδευσης/
|c Ευαγγελία Κ. Συριοπούλου ; επιβλέποντες καθηγητές Βασίλης Στρογγυλός, Ηλίας Αβραμίδης
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ό.],
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 982 σ. ;
|c 30 εκ.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΞΑΤΟΜΙΚΕΥΜΕΝΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΠΑΙΔΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΕΣ ΑΝΑΓΚΕΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ, ΔΥΣΚΟΛΙΕΣ ΤΗΣ *
|x ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|x ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ
|
700 |
1 |
|
|a Στρογγυλός, Βασίλης
|
700 |
1 |
|
|a Αβραμίδης, Ηλίας
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
710 |
0 |
|
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc78966c5ad13446fc0878
|c 998a
|d 945l
|e DISS ΠΠΕ/2014 ΣΥΡ
|t 1
|x m
|z Books
|