LEADER 01613nam a2200265 a 4500
001 833307
005 20171111231241.0
008 140917s2014 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 23 έκδ.  |a 371.3 
100 1 |a Καραδήμα, Βασιλική Αθ. 
245 1 0 |a Μοντέλα συμμετοχής των γονέων, παιδιών και εκπαιδευτικών στα νηπιαγωγεία/  |c Καραδήμα Αθ. Βασιλική ; επιβλέποντες καθηγητές Πανταζής Βασίλειος, Μιχαλοπούλου Κατερίνα 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2014 
300 |a 121 σ. :  |b εικ. ;  |c 30 εκ. +  |e 1 cd-rom 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 116-121). 
650 1 0 |a ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ  |x ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 
650 1 0 |a ΜΑΘΗΣΗ *, ΜΕΘΟΔΟΣ ΤΗΣ 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *  |x ΓΟΝΙΚΗ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ *  |x ΜΕΘΟΔΟΛΟΓΙΑ 
650 1 0 |a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΠΡΟΣΧΟΛΙΚΗ *  |x ΕΡΕΥΝΑ 
700 1 |a Πανταζής, Βασίλης 
700 1 |a Μιχαλοπούλου, Αικατερίνη 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. 
856 4 0 |b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης  |u http://hdl.handle.net/11615/43114 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc788e6c5ad13446fc0703  |c 998a  |d 945l  |e DISS ΠΠΕ/2014 ΚΑΡ  |t 2  |x m  |z Books