Private label branding and the effects on food manufacturing companies Προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και οι επιπτώσεις τους στις εταιρίες παραγωγής : [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Γκαρμπούνη, Ελένη |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Other Authors: | Garbouni, Eleni |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://apothesis.eap.gr/handle/repo/27582 |
Similar Items
-
The purchasing behavior of greek households during the financial crisis in the supermarket and the spread of private labels against traditional brands [Διπλωματική διατριβή] /
by: Τοπάλογλου, Μαρία
Published: (2013) -
Consumer attitudes towards private label products an empirical investigation: Η συμπεριφορά του καταναλωτή σε σχέση με τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας /
by: Κασωτάκης, Διονύσιος
Published: (2013) -
The contribution of branding in the empowermrnt of greek products Η συνεισφορά του branding στην ενδυνάμωση των ελληνικών προϊόντων : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Στελλάτου, Ελένη
Published: (2014) -
The effect of familiar local brand names on consumer behavior for dairy products Η επίδραση των οικείων τοπικών brand names στη συμπεριφορά καταναλωτή για γαλακτοκομικά προϊόντα : the critical case of Koukakis Farm's brands: η υπόθεση της Φάρμας Κουκάκη/
by: Ιωαννίδης, Σάββας
Published: (2014) -
Return on ideas :a practical guide to making innovation pay /
by: Nichols, David 1967-
Published: (2007)