Ανταγωνιστικότητα χωρών και branding images : η περίπτωση του Κατάρ /
Main Author: | Λεμονάς, Αριστείδης Γ. |
---|---|
Corporate Author: | Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών. |
Other Authors: | Μεταξάς, Θεόδωρος |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Βόλος:
[χ.ό.],
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | http://hdl.handle.net/11615/44494 |
Similar Items
-
Citi Branding και καινοτόμος σχεδιασμός σε αντιπαράθεση με την ολιστική αστική ανάπτυξη : το παράδειγμα του Dubai /
by: Νίκου, Μαρία Γ.
Published: (2012) -
How to brand nations, cities and destinations : a planning book for place branding /
by: Moilanen, Teemu
Published: (2009) -
Πόλη, ανταγωνιστικότητα και αρχιτεκτονική : ο ρόλος της εικόνας στην προβολή και ανάπτυξή τους /
by: Καλέργης, Δημήτρης Γ.
Published: (2016) -
Η συμβολή του κτισμένου περιβάλλοντος στο μάρκετινγκ και το branding των πόλεων : το παράδειγμα του Βερολίνου /
by: Λάλου, Γεωργία Β.
Published: (2012) -
Μάρκετινγκ της πόλης : εκπόνηση σχεδίου για το Δήμο Ηρακλείου Κρήτης /
by: Χαλκιαδάκη, Μαριγιάννα Ι.
Published: (2013)