Η εφαρμογή της στρατηγικής της συνεχούς βελτίωσης της ποιότητας στα μικρά ξενοδοχεία [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Δουλγαρόγλου, Ιωάννης |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/93452F3409F78B49C225738D00422BC3/?OpenDocument |
Similar Items
-
Η επίδραση της ικανοποίησης των πελατών ενός ξενοδοχείου στη μελλοντική τους συμπεριφορά [Διπλωματική διατριβή] /
by: Σουρδής, Νικόλαος
Published: (2008) -
Ποιότητα υπηρεσιών (service quality) ικανοποίηση πελατών στον ξενοδοχειακό τομέα: έρευνα σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής/
by: Ξυδά, Μαγδαληνή
Published: (2008) -
Μελέτη διασφάλισης ποιότητας σε ξενοδοχεία 3, 4 και 5 αστέρων στην περιοχή της Θεσσαλονίκης [Διπλωματική διατριβή] /
by: Αμανατίδης, Σωκράτης
Published: (2011) -
Η ποιότητα των υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές μονάδες [Διπλωματική διατριβή] /
by: Αργυρίου, Μιχαήλ
Published: (2014) -
Ποιότητα υπηρεσιών σε ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων στην Σαντορίνη [Διπλωματική διατριβή]/
by: Σολδάτος, Νικόλαος
Published: (2008)