Η ποιότητα των υπηρεσιών στις ξενοδοχειακές μονάδες [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Αργυρίου, Μιχαήλ |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://apothesis.eap.gr/handle/repo/28065 |
Similar Items
-
Ποιότητα υπηρεσιών (service quality) ικανοποίηση πελατών στον ξενοδοχειακό τομέα: έρευνα σε ξενοδοχεία της Θεσσαλονίκης και Χαλκιδικής/
by: Ξυδά, Μαγδαληνή
Published: (2008) -
Η συμβολή της διεύθυνσης παραπόνων και προστασίας καταναλωτή του ΕΟΤ στην ικανοποίηση πελατών στα ξενοδοχεία της Ελλάδας ευρήματα απο τις αντιλήψεις των ξενοδόχων: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Καραγιώργος, Ευστάθιος
Published: (2009) -
Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ ποιότητας υπηρεσιών και πιστότητας πελατών ξενοδοχείων 5* στη Θεσσαλονίκη [Διπλωματική διατριβή] /
by: Τσαπκίνη, Μαρία
Published: (2013) -
Ποιότητα υπηρεσιών σε ξενοδοχεία τεσσάρων και πέντε αστέρων στην Σαντορίνη [Διπλωματική διατριβή]/
by: Σολδάτος, Νικόλαος
Published: (2008) -
Η επίδραση της ικανοποίησης των πελατών ενός ξενοδοχείου στη μελλοντική τους συμπεριφορά [Διπλωματική διατριβή] /
by: Σουρδής, Νικόλαος
Published: (2008)