Η αυτο-αποτελεσματικότητα των εκπαιδευτικών στη διαχείριση της συμπεριφοράς των μαθητών και οι αντιλήψεις τους για τη δημοκρατική και ενταξιακή εκπαίδευση= Teachers' perceived efficacy in classroom behaviour management and their attitudes about democratic and inclusive education/

Main Author: Κιλιντάρη, Ευγενία Ι.
Corporate Authors: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών., Παιδαγωγικό Τμήμα Ειδικής Αγωγής
Other Authors: Διδασκάλου, Ελένη, Βλάχου, Αναστασία
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2014
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Πανεπιστήμιο ΘεσσαλίαςDISS ΠΕΑ/2014 ΚΙΛ1ΠροβολήOPAC