Marketing Report
Corporate Author: | Γ.Μπαρμπερόπουλος |
---|---|
Format: | Book |
Published: |
Αθήνα :
Γ. Μπαρμπερόπουλος .
|
Subjects: |
Similar Items
-
Die Stellung der Werbung in Marketing der Produktionsgu?terindustrie/
by: Blickenstorfer, Hans- Ulrich
Published: (1970) -
Οι σύγχρονες τάσεις της διαφήμισης και του πολιτιστικού marketing: μια εμπειρική έρευνα κοινού για την αποτελεσματικότητα του επικοινωνιακού πλάνου μιας μουσικής σκηνής/
by: Μοσχονά, Μαρία Ειρήνη
Published: (2010) - Ad Business εβδομαδιαίο περιοδικό μάρκετινγκ και επικοινωνίας
-
Principles of advertising & IMC/
by: Duncan, Thomas R.
Published: (2008) -
Εισαγωγή στο διεθνές μάρκετινγκ/
by: Καλαίτζής, Βασίλειος Κ.
Published: (1980)