|
|
|
|
LEADER |
01614nam a2200265 a 4500 |
001 |
829087 |
005 |
20171111231237.0 |
008 |
140730s2014 gr r 000 0 gre d |
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
041 |
0 |
|
|a gre
|
082 |
|
0 |
|2 23 έκδ.
|a 378.013
|
100 |
1 |
|
|a Χατζοπούλου, Κατιφένια-Αγγελική Π.
|
245 |
1 |
0 |
|a Διερεύνηση των διαδικασιών μύησης των υποψηφίων εκπαιδευτικών στο στοχασμό κατά την περίοδο της πρακτικής άσκησης/
|c της Κατιφένειας-Αγγελικής Χατζοπούλου ; επιβλέπουσα καθηγήτρια Δόμνα Κακανά
|
260 |
|
|
|a Βόλος:
|b [χ.ό.],
|c 2014
|
300 |
|
|
|a 270 σ. :
|b πίν., σχεδ. ;
|c 30 εκ.
|
500 |
|
|
|a 1 CD-ROM.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 202-233).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *
|
650 |
1 |
0 |
|a ΜΑΘΗΣΗ *
|x ΠΡΑΚΤΙΚΗ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ *, ΑΝΩΤΑΤΗ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΕΣ ΜΕΤΑΡΡΥΘΜΙΣΕΙΣ *
|
700 |
1 |
|
|a Κακανά, Δόμνα-Μίκα
|
710 |
0 |
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.
|b Σχολή Ανθρωπιστικών και Κοινωνικών Επιστημών.
|
856 |
4 |
0 |
|b Παιδαγωγικό Τμήμα Προσχολικής Εκπαίδευσης
|u http://hdl.handle.net/11615/42782
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc77f76c5ad13446fbecc5
|c 998a
|d 945l
|e THESIS 378.013 ΧΑΤ
|t 2
|x m
|z Books
|