LEADER 01598nam a2200253 a 4500
001 828100
005 20171111231236.0
008 150324s2014 gr r 000 0 eng d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Λειβαδίτη, Μαρίνα 
245 1 0 |a Exploring the potential of task-based courses in overcoming the reluctance of speaking in a young leraners' classroom  |b [Διπλωματική διατριβή] /  |c Λειβαδίτη Μαρίνα 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2014 
300 |a 1 Cd-rom (1 MB) 
500 |a Σχολή: Ανθρωπιστικών Σπουδών. 
500 |a Πρόγραμμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Αγγλική γλώσσα  |x Μελέτη και διδασκαλία  |x Προφορικός λόγος 
650 1 0 |a Αγγλική γλώσσα  |x Μελέτη και διδασκαλία  |x Προφορικός λόγος  |x Διδακτικές πρακτικές 
650 1 0 |a Αγγλική γλώσσα  |x Μελέτη και διδασκαλία  |x Προφορικός λόγος  |x Κίνητρα 
650 1 0 |a Αγγλική γλώσσα  |x Μελέτη και διδασκαλία  |x Προφορικός λόγος  |x Μεθοδολογία 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΑΓΓ 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u https://apothesis.eap.gr/handle/repo/26758 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc77cc6c5ad13446fbe6ba  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books