Μάρκετινγκ μάνατζμεντ :ανάλυση, σχεδιασμός, υλοποίηση και έλεγχος /

Main Author: Kotler, Philip (Author)
Other Authors: Αυλωνίτης, Γεώργιος Ι., Γούναρης, Σπύρος, Παπασταθοπούλου, Πολίνα, Σοκοδήμος, Ανδρέας, Νικητόπουλος, Στάθης
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : ʹΟμιλος ΕΜΙ : c2000 .
Interbooks ,
Edition:9η έκδ.
Subjects:
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
ΤΕΙ Αθήνας658.8 ΚΟΤ 7ΠροβολήOPAC