Ο ρόλος του ΕΟΤ στην ανάπτυξη του τουριστικού προϊόντος στην Ελλάδα [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Αντωνάτου, Χαρίκλεια-Γερασιμούλα |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2007
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_CC599111B134B661C2257035002EA939/2CA516D956392F21C225737F003DB104/?OpenDocument |
Similar Items
-
Η Ευρυτανία ως τουριστικός προορισμός προϋποθέσεις και δυνατότητες ποιοτικής αναβάθμισης του παρεχόμενου τουριστικού προϊόντος: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μυλωνάς, Αθανάσιος
Published: (2010) -
Αξιολόγηση των προγραμμάτων τουριστικής προβολής της νομαρχίας Πειραιά και πρόταση σχεδίου μάρκετινγκ νομού Πειραιά [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μαθιουδάκης, Ιωάννης
Published: (2008) -
Σχέδιο μάρκετινγκ του τουριστικού προορισμού δήμου Αιγιάλειας [Διπλωματική διατριβή]/
by: Βασιλάγκος, Τρύφων
Published: (2013) -
Καταγραφή του τουριστικού προϊόντος του νομού Πιερίας Tourism in the prefecture of Pieria : συμβολή στην ανάπτυξη της περιοχής: προοπτικές εξέλιξης/
by: Αθανασίου, Γεώργιος
Published: (2013) -
Περιφερειακός σχεδιασμός τουριστικού marketing περιεχόμενο και μεθοδολογίες εφαρμογής του: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Κατσαΐτης, Αριστείδης Β.
Published: (2004)