Multi-level marketing during economic crisis Το πολυεπίπεδο μάρκετινγκ κατά τη διάρκεια της οικονομικής κρίσης : the case study of Mastic Spa: η μελέτη περίπτωσης της Mastic Spa/
Main Author: | Καρνή, Ιωάννα Γ. |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Other Authors: | Karni, Ioanna G. |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2014
|
Subjects: | |
Online Access: | https://apothesis.eap.gr/handle/repo/27608 |
Similar Items
-
The charismatic leader in times of economic crisis enhancing progress, assisting in competiveness boost and being the source of inspiration for the personnel: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Σεραφειμίδου, Χαρίκλεια
Published: (2012) -
The role of investment promotion agencies in attacting foreign direct investments a comparative analysis: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Καραδήμα, Μαρία
Published: (2011) -
The effect of FDI on the economy the case of developing countries: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Οικονόμου, Ειρήνη - Μαρίνα
Published: (2011) -
E-marketing techniques, prospects, problems and a research: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Μίγγου, Βασιλική
Published: (2010) -
The impact of financial crisis on the profitability of insurance companies in Greece Η επίδραση της οικονομικής κρίσης στην κερδοφορία των ασφαλιστικών επιχειρήσεων στην Ελλάδα : [Διπλωματική διατριβή]/
by: Λουκάτος, Σωτήριος
Published: (2014)