|
|
|
|
LEADER |
01027nam a2200229 a 4500 |
001 |
822741 |
005 |
20171111231231.0 |
008 |
090305s gr r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 9781405174039
|
040 |
|
|
|a GR-VoPTK
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 22 έκδ.
|a 150.71
|
245 |
0 |
0 |
|a Teaching critical thinking in psychology :
|b a handbook of best practices /
|c edited by Dana S. Dunn, Jane S. Halonen, and Randolph A. Smith
|
260 |
|
|
|a [Oxford]:
|b Wiley-Blackwell,
|c c2008
|
300 |
|
|
|a xx, 298 p. :
|b tabl., fig. ;
|c 26 cm.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές και ευρετήρια.
|
650 |
1 |
0 |
|a ΚΡΙΤΙΚΗ ΣΚΕΨΗ
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΣΚΕΨΗ ΚΑΙ ΝΟΗΣΗ
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|
700 |
1 |
|
|a Dunn, Dana S.
|
700 |
1 |
|
|a Halonen, Jane S.
|
710 |
|
|
|a Wiley-Blackwell
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc77116c5ad13446fbc4dc
|c 998a
|d 945l
|e 150.71 TEA
|t 1
|x m
|z Books
|