Exploring the adoption of digital marketing practices in the European Pharmaceutical Industry Εξερευνώντας την υιοθέτηση πρακτικών ψηφιακού marketing στην Ευρωπαϊκή Φαρμακευτική Βιομηχανία : [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Στρουσοπούλου, Κατερίνα |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Other Authors: | Strousopoulou, Katerina |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_29BADBED3B8BDD4BC2257BA20032B201/6C6D9ABF9DC5ECD1C2257C83003317E0/?OpenDocument |
Similar Items
-
The effects of motivational incentives on pharmaceutical sale representatives in Greece [Διπλωματική διατριβή] /
by: Γκουσγκούνη, Χριστίνα
Published: (2014) -
Pharmaceutical marketing :principles, environment, and practice /
Published: (2002) -
Φαρμακευτική βιοτεχνολογία : βασικές αρχές και πρακτικές εφαρμογές /
Published: (2011) -
Η φαρμακευτική βιομηχανία : θέματα σχετικά με το εμπόριο /
Published: (1988) -
Global pharmaceuticals: ethics, markets, practices/
Published: (2007)