Formation of strategy and marketing plan for the entry of low and no emission vehicles into the car market Δημιουργία στρατηγικής και πλάνου μάρκετινγκ για την εισαγωγή οχημάτων χαμηλών και μηδενικών εκπομπών ρύπων στην αγορά αυτοκινήτου : [Διπλωματική διατριβή]/

Main Author: Πρινιωτάκης, Ελευθέριος
Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
Other Authors: Priniotakis, Eleftherios
Format: Book
Language:English
Published: Πάτρα: Ε.Α.Π., 2009
Subjects:
Online Access:http://class.eap.gr/QuickPlace/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_06D0D67147FCFECAC225762300353BD9/3FA1DCE6C1F176C8C22576D2002B8431/?OpenDocument

Internet

http://class.eap.gr/QuickPlace/mbade/PageLibraryC22574B800399805.nsf/h_06D0D67147FCFECAC225762300353BD9/3FA1DCE6C1F176C8C22576D2002B8431/?OpenDocument
ΒιβλιοθήκηΤαξιθετικός αριθμόςΑριθμός ΑντιτύπωνΠληροφορίεςΚατάσταση
Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο-1ΠροβολήOPAC