Η σημασία της διαχείρισης παραπόνων στα ομαδικά ταξίδια μελέτη περίπτωσης σε ταξιδιωτικές εταιρείες: [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Σάσων, Δανιήλ |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/$defaultview/929BBC1424BCA7C1C22575390054347E/$File/SASON 20DANIHL.pdf?OpenElement |
Similar Items
-
Τα παράπονα των τουριστών στο τουριστικό κύκλωμα και η συμβολή τους στη διοίκηση ολικής ποιότητας [Διπλωματική διατριβή]/
by: Παπακώστας, Ανδρέας
Published: (2008) -
Η εξέλιξη των τουριστικών γραφείων στην Ελλάδα έως σήμερα και ο τρόπος μετεξέλιξής τους στο σύγχρονο ανταγωνιστικό περιβάλλον [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κόρακα, Χρυσούλα
Published: (2008) -
Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ και ταξιδιωτικά πρακτορεία μοντέλο ανάπτυξης δραστηριοτήτων και κρίσιμοι παράγοντες επιτυχίας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Τυρογαλά, Ευαγγελία
Published: (2006) -
Στρατηγικές επιλογές για τον εκσυγχρονισμό και την αναβάθμιση των ταξιδιωτικών γραφείων εν όψει της διαφαινόμενης συρρίκνωσης του κλάδου τον 21ο αι[ώνα] [Διπλωματική διατριβή]/
by: Μπαρούτογλου, Γεωργία
Published: (2004) -
Η εξέλιξη και ο ρόλος του κλάδου ταξιδιωτικής πρακτόρευσης στον Ελληνικό τουρισμό η περίπτωση του νομού Αχαΐας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Αβραμόπουλος, Αβραάμ
Published: (2003)