|
|
|
|
LEADER |
01628nam a2200265 a 4500 |
001 |
816269 |
005 |
20171111231225.0 |
008 |
120419s2011 gr r 000 0 eng d |
040 |
|
|
|a EAP
|b gre
|e AACR2
|
100 |
1 |
|
|a Παπαγούλα, Σοφία
|
245 |
1 |
4 |
|a The relatiosnhip between language learning strategies, gender, and proficiency
|b a study of EFL young learners in the context of Greek state primary school: [Διπλωματική διατριβή] /
|c Παπαγούλα Σοφία
|
260 |
|
|
|a Πάτρα:
|b Ε.Α.Π.,
|c 2011
|
300 |
|
|
|a 1 Cd-rom (1 MB) :
|b πίν., διαγρ.
|
500 |
|
|
|a Σχολή: Ανθρωπιστικών Σπουδών.
|
500 |
|
|
|a Πρόγραμμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας.
|
500 |
|
|
|a Περιλαμβάνει περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά.
|
504 |
|
|
|a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές.
|
650 |
1 |
0 |
|a Διατριβές, Διπλωματικές
|
650 |
1 |
0 |
|a Αγγλική γλώσσα
|x Εκμάθηση
|
650 |
1 |
0 |
|a Cognitive learning
|
650 |
1 |
0 |
|a Αγγλική γλώσσα
|x Μελέτη και διδασκαλία (Πρωτοβάθμια)
|x Μεθοδολογία
|
650 |
|
7 |
|a Διπλωματικές διατριβές
|x ΑΓΓ
|
710 |
|
|
|a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
|
856 |
4 |
0 |
|u http://class.eap.gr/LotusQuickr/aggde/Main.nsf/h_581AE298C9E41E6BC22579C9003413DB/0F026B5D7FA16DD9C22579C900350345/?OpenDocument&ResortAscending=18
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc76416c5ad13446fb9cab
|c 998a
|d 945l
|e -
|t 1
|x m
|z Books
|