Evaluating EFL teaching in All-day Primary Schools in Greece theoritical issues and practical considerations: [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Κατσιαβάρα, Αλεξάνδρα |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | English |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2008
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/aggde/Main.nsf/$defaultview/9DAD27F1788F15C0C225753A0048F417/$File/KATSIBARA 20ALEKSANDRA.pdf?OpenElement |
Similar Items
-
Εισαγωγή και λειτουργία του ολοήμερου δημοτικού σχολείου στην Ελλάδα οι απόψεις των εκπαιδευτικών για θέματα επάρκειας και αποτελεσματικότητας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κέλλης, Γεώργιος Ι.
Published: (2010) -
Ολοήμερα σχολέια ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος εκπαιδευτικοί και γονείς αποτιμούν τη λειτουργία τους στη Δυτική Μακεδονία: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Νεβεσκιώτης, Δημήτριος
Published: (2011) -
Το ολοήμερο σχολείο στην Ελλάδα διερεύνηση του θεσμού: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Κυριακίδου, Παναγιώτα
Published: (2005) -
EFL teachers in all - day schools do their practices comply with the underlying principles?: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Βαχαρακίδου, Αντωνία
Published: (2009) -
Προβλήματα και προοπτικές του ολοήμερου σχολείου Έρευνα που διενεργήθηκε στα ολοήμερα δημοτικά σχολεία της Γ΄ Περιφέρειας Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Νομού Δράμας
by: Μαργαριτόπουλος, Κωνσταντίνος Μ. (1959-)
Published: (2005)