LEADER 01683nam a2200265 a 4500
001 815989
005 20171111231224.0
008 120419s2011 gr r 000 0 eng d
040 |a EAP  |b gre  |e AACR2 
100 1 |a Ψάλλα, Ιωάννα 
245 1 0 |a Towards English teachers' professional development  |b can self and peer observation help improve the quality of our teaching?: [Διπλωματική διατριβή] /  |c Ιωάννα Ψάλλα 
260 |a Πάτρα:  |b Ε.Α.Π.,  |c 2011 
300 |a 1 Cd-rom (1 MB) :  |b πίν. 
500 |a Σχολή: Ανθρωπιστικών Σπουδών. 
500 |a Πρόγραμμα: Μεταπτυχιακή Ειδίκευση Καθηγητών Αγγλικής Γλώσσας. 
500 |a Περιλαμβάνει περίληψη στα ελληνικά και αγγλικά. 
504 |a Περιλαμβάνει βιβλιογραφικές αναφορές. 
650 1 0 |a Διατριβές, Διπλωματικές 
650 1 0 |a Αγγλική γλώσσα  |x Μελέτη και διδασκαλία  |x Μεθοδολογία  |x Αξιολόγηση 
650 1 0 |a Αγγλική γλώσσα  |x Μελέτη και διδασκαλία  |x Μεθοδολογία  |x Βελτιώσεις 
650 1 0 |a Παρατήρηση (Εκπαιδευτική μέθοδος) 
650 7 |a Διπλωματικές διατριβές  |x ΑΓΓ 
710 |a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο 
856 4 0 |u http://class.eap.gr/LotusQuickr/aggde/Main.nsf/h_581AE298C9E41E6BC22579C9003413DB/85079874D575BF98C22579C900352B98/?OpenDocument&ResortAscending=18 
952 |a GR-PaHOU  |b 59cc76366c5ad13446fb9ad1  |c 998a  |d 945l  |e -  |t 1  |x m  |z Books