Οι αντιλήψεις και τα αποπροσανατολιστικά διλήμματα των φιλολόγων σχετικά με τη διδασκαλία της Ιστορίας με τη χρήση πηγών η περίπτωση των εκπαιδευτικών του Ν. Ευβοίας: [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Παρασκευά, Ελένη |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/ekpde/Main.nsf/h_88EAB642E8481C8AC2257BCF0039B369/D01E5D0D5E6D85ACC2257C97004696E3/?OpenDocument&ResortAscending=18 |
Similar Items
-
Οι αντιλήψεις των εκπαιδευτικών της α' τάξης δημοτικού για τον γραμματισμό [Διπλωματική διατριβή]/
by: Δημητροπούλου, Ανδριάνα
Published: (2014) -
Διερεύνηση των επιμορφωτικών αναγκών των εκπαιδευτικών δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης του κλάδου ΠΕ02 - Φιλολόγων στο σύγχρονο πολυπολιτισμικό σχολείο η περίπτωση του Νομού Πέλλας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Σίμου, Φωτεινή
Published: (2012) -
Επιμόρφωση και μετασχηματισμός των αντιλήψεων των φιλολόγων για τη διδασκαλία της ιστορίας σε πολυπολιτισμικά σχολεία η περίπτωση του Νομού Ημαθίας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Λύτρα, Αλεξάνδρα
Published: (2011) -
Stories an effective way of developing listening and speaking skills in young learners: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Χάρου, Ανθίππη
Published: (2004) -
Ο λόγος των φιλολόγων για τη διδασκαλία και τη διαχείριση της ετερότητας σε πολυπολιτισμικές τάξεις το παράδειγμα των "Κειμένων Νεοελληνικής Λογοτεχνίας" της Γ' Γυμνασίου: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Μαρτσάκη, Αικατερίνη
Published: (2012)