Place marketing αρχαιολογικών πάρκων, η περίπτωση του Δημόσιου Σήματος της Αθήνας/

Main Author: Γρηγορίου, Αγλαΐα
Corporate Author: Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας. Πολυτεχνική Σχολή.
Other Authors: Φεργάδη, Σοφία, Δέφνερ, Αλέξης
Format: Book
Language:Greek
Published: Βόλος: [χ.ό.], 2002
Subjects:
Online Access:http://hdl.handle.net/11615/39776
LEADER 01383nam a2200229 a 4500
001 814025
005 20171111231223.0
008 040421s2002 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-VoPTK  |b gre  |e AACR2 
082 0 |2 21 εκδ.  |a 338.479 1 
100 1 |a Γρηγορίου, Αγλαΐα 
245 1 0 |a Place marketing αρχαιολογικών πάρκων, η περίπτωση του Δημόσιου Σήματος της Αθήνας/  |c Γρηγορίου Αγλαΐα, Φεργάδη Σοφία ; επιβλέπων καθηγητής Δέφνερ Αλέξιος 
260 |a Βόλος:  |b [χ.ό.],  |c 2002 
300 |a 1τ. :  |b εικ., πίν., χάρτ. ;  |c 30 εκ. 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 126-132). 
650 1 0 |a ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΑ ΠΑΡΚΑ  |z ΕΛΛΑΔΑ  |z ΑΘΗΝΑ 
650 1 0 |a ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ *  |x ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ  |z ΕΛΛΑΔΑ 
700 1 |a Φεργάδη, Σοφία  |z ΑΘΗΝΑ 
700 1 |a Δέφνερ, Αλέξης 
710 0 |a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας.  |b Πολυτεχνική Σχολή. 
856 4 0 |b Τμήμα Μηχανικών Χωροταξίας, Πολεοδομίας & Περιφερειακής Ανάπτυξης  |u http://hdl.handle.net/11615/39776 
952 |a GR-VoPKT  |b 59cc75f26c5ad13446fb8e2a  |c 998a  |d 945l  |e DISS ΜΧΠΠΑ/2002 ΓΡΗ BSM  |t 1  |x m  |z Books