Τα εμπόδια που αντιμετωπίζουν οι εκπαιδευτικοί Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης στα ολοήμερα σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) [Διπλωματική διατριβή]/
Main Author: | Κουμέντος, Ιωάννης Ν. |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2013
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/LotusQuickr/ekpede/Main.nsf/h_86ED7E354B2E7DD8C2257C94002C7379/6FDD90711FF2EF94C2257C94002DEECF/?OpenDocument&ResortAscending=7 |
Similar Items
-
Το ολοήμερο σχολείο στην Ελλάδα διερεύνηση του θεσμού: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Κυριακίδου, Παναγιώτα
Published: (2005) -
Εισαγωγή και λειτουργία του ολοήμερου δημοτικού σχολείου στην Ελλάδα οι απόψεις των εκπαιδευτικών για θέματα επάρκειας και αποτελεσματικότητας: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Κέλλης, Γεώργιος Ι.
Published: (2010) -
Προαιρετικά ολοήμερα σχολεία Νομού Φωκίδας θεσμική οργάνωση και πρόγραμμα σπουδών: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Καρανάσιος, Γεώργιος
Published: (2007) -
Ολοήμερα σχολέια ενιαίου αναμορφωμένου εκπαιδευτικού προγράμματος εκπαιδευτικοί και γονείς αποτιμούν τη λειτουργία τους στη Δυτική Μακεδονία: [Διπλωματική διατριβή]/
by: Νεβεσκιώτης, Δημήτριος
Published: (2011) -
Τα ολοήμερα δημοτικά σχολεία με Ενιαίο Αναμορφωμένο Εκπαιδευτικό Πρόγραμμα (ΕΑΕΠ) ο νέος ρόλος των εκπαιδευτικών και οι δυσκολίες εφαρμογής του προγράμματος
by: Κουμέντος, Γιάννης (1958-)
Published: (2014)