|
|
|
|
LEADER |
01168nam a2200217 a 4500 |
001 |
812131 |
005 |
20171111231221.0 |
008 |
000518s1991 gr r 000 0 eng d |
020 |
|
|
|a 080773053X
|
040 |
|
|
|a Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21 εκδ.
|a 507.107 3
|
100 |
1 |
|
|a Deboer, George E.
|
245 |
1 |
0 |
|a A history of ideas in science education :
|b implications for practice /
|c George E. Deboer
|
260 |
|
|
|a New York, London:
|b Teachers College Press,
|c 1991
|
300 |
|
|
|a xiv, 269 p. ;
|c 24 cm.
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφικές αναφορές (σ. 245-256) και ευρετήριο (σ. 257-268).
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΠΙΣΤΗΜΗ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|y 19ος αιώνας
|z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΠΙΣΤΗΜΗ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|y 20ος αιώνας
|z ΗΝΩΜΕΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΙΕΣ ΑΜΕΡΙΚΗΣ
|
650 |
1 |
0 |
|a ΕΠΙΣΤΗΜΗ *
|x ΜΕΛΕΤΗ ΚΑΙ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ
|
710 |
|
|
|a Teachers College Press
|x ΙΣΤΟΡΙΑ
|
952 |
|
|
|a GR-VoPKT
|b 59cc75a96c5ad13446fb812d
|c 998a
|d 945l
|e 507.107 3 DEB
|t 1
|x m
|z Books
|