Εκπόνηση στρατηγικού σχεδίου μάρκετινγκ του συστήματος κρατήσεων amadeus για την Ελλάδα και την Κύπρο [Διπλωματική διατριβή] /
Main Author: | Μαρκάκης, Μάνος |
---|---|
Corporate Author: | Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο |
Format: | Book |
Language: | Greek |
Published: |
Πάτρα:
Ε.Α.Π.,
2009
|
Subjects: | |
Online Access: | http://class.eap.gr/QuickPlace/dtede/Main.nsf/h_D93CD311DA524BD5C22576270035BD96/A2D3602CCE7E95CBC22576A500318672/?OpenDocument |
Similar Items
-
Συγκριτική αξιολόγηση της πολιτικής του ηλεκτρονικού μάρκετινγκ των online συστημάτων κρατήσεων B2C [Διπλωματική διατριβή]/
by: Ζερβακη, Αικατερίνη
Published: (2013) -
Συστήματα κρατήσεων στον τουριστικό τομέα, επιχειρηματικές δυνατότητες και εφαρμογές στις ελληνικές τουριστικές επιχειρήσεις [Διπλωματική διατριβή]/
by: Μυριανθοπούλου, Ειρήνη
Published: (2004) -
Η ανάπτυξη και η εφαρμογή των ηλεκτρονικών συστημάτων κρατήσεων στην ελληνική ξενοδοχεία η περίπτωση της αλυσίδας best western hotels: [Διπλωματική διατριβή] /
by: Βγενοπούλου, Μαρία
Published: (2007) -
Η χρήση και η αξιοποίηση των εφαρμογών web 2.0 στο διαδραστικό χώρο του ηλεκτρονικού τουρισμού και οι επιδράσεις του b2c ηλεκτρονικού εμπορίου στη λειτουργία ξενοδοχειακών και τουριστικών καταλυμάτων [Διπλωματική διατριβή] /
by: Γκουτενούδη, Αναστασία
Published: (2011) -
Αεροπορικές μεταφορές και τουρισμός
by: Κατσώνη, Βασιλική Κων.
Published: (2012)