|
|
|
|
LEADER |
03158nam a2200397 a 4500 |
001 |
807431 |
005 |
20171111231216.0 |
008 |
041207s2002 gr r 000 0 fre d |
040 |
|
|
|a EAP
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21
|a 370.117
|
245 |
0 |
0 |
|a Παράλληλα κείμενα ΓΑΛ 61:
|b διαπολιτισμική εκπαίδευση και διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας
|
260 |
|
|
|a Πάτρα:
|b Ε.Α.Π.,
|c 2002
|
300 |
|
|
|a [Αρ. Ποικ.] ;
|c 29 εκ.
|
500 |
|
|
|a Σχολή: Ανθρωπιστικών σπουδών.
|
500 |
|
|
|a Πρόγραμμα: Μεταπτυχιακή εξειδίκευση καθηγητών γαλλικής γλώσσας.
|
500 |
|
|
|a ΓΑΛ61/ΠΚ
|
505 |
0 |
|
|a Linton, R. 1968. Le fondement culturel de la personnalite, Paris, DUNOD, pp. 29-33
|
505 |
0 |
|
|a Kluckhohn, C. 1972. Κουλτούρα, Λεξικό Κοινωνικών Επιστημών (υπό την αιγίδα της UNESCO), τόμος 2, Ελληνική Έκδοση, Αθήνα, Εκδόσεις Νίκας-Τεγόπουλος, σ. 487-491
|
505 |
0 |
|
|a de Carlo, M. 1998, L' interculturel, Paris, CLE INTERNATIONAL, pp. 25-34
|
505 |
0 |
|
|a Calliabetsou-Coraca, P. 1995, La Didactique des Langues de l'ere A-Scientifique a l'ere Scientifique, Athenes, editions Eiffel, pp. 25-26, 62-63, 78-79, 133-134, 264-269
|
505 |
0 |
|
|a Tost, M. 'La dimension europeenne dans l'enseignement/apprentissage des langues vivantes', Etudes de Linguistique Appliquee, avril-juin 1997, no 106, Didier-Erudition, pp. 223-230
|
505 |
0 |
|
|a Proscolli, A. 1989. 'Tendances dans les formes d'appropriation d'une langue II: Le cas de la Grece', Memoire de D.E.A., Universite Aix en Provence, pp. 62-72
|
505 |
0 |
|
|a Abdallah-Pretceille, M. 1996. Vers une pedagogie interculturelle, Paris, Anthropos, pp. 110-115
|
505 |
0 |
|
|a Hall, E.T. 1984. Le langage silencieux, Paris, Editions Seuil, pp. 221-227
|
505 |
0 |
|
|a Coste, D., Moore, D., Zarate, G., 1997. Competence plurilingue et pluriculturette - Langues vivantes, Strasbourg, Editions de Conseil de l'Europe, pp. 32-50
|
505 |
0 |
|
|a Procher, L. 1995. Le francais langue etrangere, Paris, ed. Jachette-CNDP, pp. 85-97
|
505 |
0 |
|
|a Beacco, J-C & Lieutaud, S. 1985, Tours de France, Paris, ed. Hachette FLE, pp. 42-45, 193-197
|
505 |
0 |
|
|a Denis, M. 2000. 'Developper les aptitudes interculturelles en classe de langue', Dialoques et Cultures, no 44 ('Da la diversite'), pp. 62-68
|
505 |
0 |
|
|a Lussier, D. 1997. 'Domaine de reference pour l'evaluation de la competence culturelle en langues', Etudes de Linguistique Appliquee, no 106, avril-juin 1997, Didier-Erudition, pp. 231-246.
|
650 |
1 |
0 |
|a Intercultural education
|
650 |
1 |
0 |
|a French language
|x Study and teaching
|
650 |
1 |
0 |
|a Language and culture
|
650 |
1 |
0 |
|a Language and languages
|x Study and teaching
|
650 |
|
7 |
|a Διαπολιτισμική εκπαίδευση και διδασκαλία της γαλλικής γλώσσας
|x ΓΑΛ 61
|
710 |
|
|
|a Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο
|
952 |
|
|
|a GR-PaHOU
|b 59cc74d96c5ad13446fb5db9
|c 998a
|d 945l
|e 370.117 ΠΑΡ
|t 5
|x m
|z Books
|