Το διαδίκτυο ως μέσο διεθνοποίησης της επιχείρησης και η θέση των ελληνικών επιχειρήσεων/

Main Author: Σαρρής, Γρηγόριος Γ.
Corporate Author: Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης. Τμήμα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης
Format: Book
Language:Greek
Published: Κομοτηνή: [χ. ό.], 2009
Subjects:
LEADER 01157nam a2200229 a 4500
001 800348
005 20171111231209.0
008 110121s2009 gr r 000 0 gre d
040 |a GR-KoDPT  |b gre  |e AACR2 
050 |a HD30.37  |b .S37 2009 
100 1 |a Σαρρής, Γρηγόριος Γ. 
245 1 3 |a Το διαδίκτυο ως μέσο διεθνοποίησης της επιχείρησης και η θέση των ελληνικών επιχειρήσεων/  |c Σαρρής Γ. Γρηγόριος 
260 |a Κομοτηνή:  |b [χ. ό.],  |c 2009 
300 |a 89 σ. ;  |c 30 εκ. 
500 |a Περιέχει παράρτημα 
504 |a Περιέχει βιβλιογραφικές παραπομπές 
650 0 |a Business enterprises  |x Computer networks 
650 0 |a Business enterprises  |x Computer networks  |x Management 
650 0 |a Internet marketing 
650 0 |a Dissertations, Academic  |z Greece 
710 0 |a Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης.  |b Τμήμα Διεθνών Οικονομικών Σχέσεων και Ανάπτυξης 
952 |a GR-KoDPT  |b 59cc2fac6c5ad13446fab9fd  |c 998a  |d 945l  |e HD 30 .37  |t 1  |x m  |z Books