Τουριστικό μάρκετινγκ φορέων, οργανώσεων και επιχειρήσεων: παράλληλα κείμενα

Corporate Author: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο. Σχολή Κοινωνικών Επιστημών
Format: Book
Language:English
Published: Πάτρα: Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο, 2001
Series:Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων 61
Subjects:
Item Description:Το παρόν τεκμήριο αποτελεί παράλληλο κείμενο για το τίτλο "Τουριστικό Μάρκετινγκ Φορέων, Οργανώσεων και Επιχειρήσεων" της θεματικής ενότητας "Τουριστικό Μάρκετινγκ Φορέων, Οργανώσεων και Επιχειρήσεων" (Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο/ Σχολή Κοινωνικών Επιστημών/ Πρόγραμμα Σπουδών: Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων) και συμπληρώνει το εκπαιδευτικό υλικό που παρέχεται στους τόμους που προσφέρονται από το ΕΑΠ.
ΤΞΓ
Physical Description:58 σ. ποικίλη σελιδαρίθμηση : εικ., πιν., διαγρ. ; 30 εκ.