|
|
|
|
LEADER |
01770nam a2200349 a 4500 |
001 |
639862 |
005 |
20171111230416.0 |
008 |
010518s1997 gr r 000 g gre d |
020 |
|
|
|a 9600106606
|
040 |
|
|
|a GR-IrASP
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|2 21η έκδ.
|a 302 ΠΟΥ
|b gre
|
245 |
0 |
0 |
|a Ο ρόλος του πλαισίου στην ανθρώπινη επικοινωνία, την εκπαίδευση και την κοινωνικο-ηθική μάθηση:
|b η οικο-σωματική-βιωματική προσέγγιση ως εναλλακτική πρόταση στο γνωστικισμό: προς μια βιωματική, ευρετική και επικοινωνιακή ψυχοπαιδαγωγική/
|c Μάριος Α. Πούρκος
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Gutenberg,
|c 1997
|
300 |
|
|
|a 479σ. :
|b σχεδιαγ.
|
490 |
0 |
|
|a Οικο-σωματικές-βιωματικές αλληλεπιδραστικέςπροσεγγίσεις
|v 1
|
504 |
|
|
|a Βιβλιογραφία: σ. 433-479
|
650 |
1 |
0 |
|a Ενέργεια βιβλιοθήκες
|
650 |
1 |
0 |
|a Ανθρώπινη επικοινωνία
|
650 |
1 |
0 |
|a Εκπαίδευση
|
650 |
1 |
0 |
|a Μάθηση
|
650 |
1 |
0 |
|a Ηθική
|
650 |
1 |
0 |
|a Ηθική αγωγή
|
650 |
1 |
0 |
|a Κοινωνική ηθική
|
650 |
1 |
0 |
|a Γνωστικισμός
|
650 |
1 |
0 |
|a Παιδαγωγική ψυχολογία
|
650 |
1 |
0 |
|a Οικο-Σωματική-Βιωματική προσέγγιση
|
650 |
1 |
0 |
|a Ψυχολογία
|
650 |
1 |
0 |
|a Αλληλεπιδράσεις
|
650 |
1 |
0 |
|a Ανθρώπινη συμπεριφορά
|
700 |
1 |
|
|a Πουρκός, Μάριος Α.
|
710 |
0 |
|
|a GUTENBERG
|
952 |
|
|
|a GR-IrASP
|b 59cc19eb6c5ad13446f757a0
|c 998a
|d 945l
|e 302 ΠΟΥ
|t 5
|x m
|z Books
|