|
|
|
|
LEADER |
02154nam a2200253 a 4500 |
001 |
611908 |
005 |
20171111230354.0 |
008 |
991208s1983 gr erb 1|0 g|gre d |
040 |
|
|
|a GR-IrASP
|b gre
|e AACR2
|
082 |
|
0 |
|a 371.26 ΕΚΠ
|
245 |
0 |
0 |
|a Αξιολόγηση του μαθητή:
|b Β' εκπαιδευτικό συνέδριο καθηγητών μέσης εκπαίδευσης, Βόλος, 26-27 Μάρτη 1983
|
260 |
|
|
|a Αθήνα:
|b Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης,
|c 1983
|
300 |
|
|
|a 232σ. :
|b σχεδ., πίνακες
|
504 |
|
|
|a Περιέχει βιβλιογραφία
|
505 |
1 |
|
|a Υποθέματα: 1. Μέτρηση, βαθμολογία, εξέταση, αξιολόγηση: εννοιολογικές διαφορές και ο ρόλος της καθεμ μιας - 2. Είδη και μορφές αξιολόγησης - 3. Σχολική πράξη και εξετάσεις - 4. Αξιολόγηση-διδασκαλία-διδακτικοί στόχοι-αναλυτικά προγράμματα - 5. Αριθμητικές και ποιοτικές κλίμακες αξιολόγησης - 6. Σωστή αξιολόγηση. Προϋποθέσεις για σωστή αξιολόγηση - 7. Μορφές και είδη ερωτήσεως - 8. Εξετάσεις και κοινωνικές επιλογές - 8α. Ιστορική και κοινωνιολογική επισκόπηση των εξετάσεων στο ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα
|
650 |
1 |
0 |
|a Αξιολογήσεις
|
650 |
1 |
0 |
|a Δευτεροβάθμια εκπαίδευση
|
650 |
1 |
0 |
|a Διδασκαλία, Προγραμματισμένη
|
650 |
1 |
0 |
|a Εκπαίδευση
|
650 |
1 |
0 |
|a Εκπαιδευτικό σύστημα
|
710 |
0 |
|
|a Ομοσπονδία Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης
|
711 |
2 |
|
|a Εκπαιδευτικό συνέδριο καθηγητών μέσης εκπαίδευσης`
|d Β'
|
711 |
2 |
|
|d 1983 Μάρτιος 26-27
|
952 |
|
|
|a GR-IrASP
|b 59cc17916c5ad13446f6e221
|c 998a
|d 945l
|e 371.26 ΕΚΠ
|t 2
|x m
|z Books
|