Είκοσι οκτώ ημέρες : προεκλογική περίοδος, πολιτική διαφήμιση και ειδησεογραφία : μια ποσοτική ανάλυση περιεχομένου της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα /

Main Author: Τσίρμπας, Γιάννης
Format: Book
Language:Greek
Published: Αθήνα : Παπαζήσης, 2007.
Subjects:
LEADER 01429nam a2200265 a 4500
001 546522
005 20171111230011.0
008 090909s2007 gr a b 000 0 gre d
020 |a 9789600221183 
040 |a GrThPMO 
050 4 |a JA85.2.G8  |b T765 2007 
100 1 4 |a Τσίρμπας, Γιάννης 
245 1 4 |a Είκοσι οκτώ ημέρες :  |b προεκλογική περίοδος, πολιτική διαφήμιση και ειδησεογραφία : μια ποσοτική ανάλυση περιεχομένου της πολιτικής επικοινωνίας στην Ελλάδα /  |c Γιάννης Τσίρμπας ; πρόλογος, Βασιλική Γεωργιάδου. 
246 3 4 |a 28 ημέρες 
260 3 4 |a Αθήνα :  |b Παπαζήσης,  |c 2007. 
300 3 4 |a 329 σ. :  |b εικ. ;  |c 21 εκ. 
650 3 4 |a Communication in politics  |z Greece. 
650 3 4 |a Επικοινωνία στην πολιτική  |z Ελλάδα. 
650 3 4 |a Mass media  |x Political aspects  |z Greece. 
650 3 4 |a Μέσα μαζικής επικοινωνίας  |x Πολιτική θεώρηση  |z Ελλάδα. 
650 3 4 |a Advertising, Political  |z Greece. 
650 3 4 |a Διαφήμιση, Πολιτική  |z Ελλάδα. 
650 3 4 |a Political campaigns  |z Greece. 
650 3 4 |a Πολιτικές εκστρατείες  |z Ελλάδα. 
952 |a GrThPMO  |b 59b00e9d6c5ad17d7e5abb3d  |c 952a  |d 9528  |e JA85.2.G8T765 2007  |t 7  |x m  |z Books