Επικοινωνιακή πολιτική και τηλεοπτική αγορά : μηχανισμοί επίτευξης ποιοτικού τηλεοπτικού προγράμματος /

Main Author: Τσουρβάκας, Γιώργος.
Format: Book
Language:Greek
Published: Θεσσαλονίκη : University Studio Press, 2006.
Subjects:
LEADER 01125nam a2200205 a 4500
001 539428
005 20171111230004.0
008 111014s2006 gr b 000 0 gre d
020 |a 9601214798 
040 |a GrThPMO 
050 1 4 |a HE8700.9.E85  |b T76 2006 
100 1 4 |a Τσουρβάκας, Γιώργος. 
245 1 4 |a Επικοινωνιακή πολιτική και τηλεοπτική αγορά :  |b μηχανισμοί επίτευξης ποιοτικού τηλεοπτικού προγράμματος /  |c Γιώργος Τσουρβάκας. 
260 1 4 |a Θεσσαλονίκη :  |b University Studio Press,  |c 2006. 
300 1 4 |a 67 σ. ;  |c 24 εκ. 
650 1 4 |a Television broadcasting policy  |z European Union countries. 
650 1 4 |a Τηλεοπτικών μεταδόσεων, Πολιτική  |z Ευρωπαϊκής Ένωσης χώρες. 
650 1 4 |a Television programs  |x Rating  |z European Union countries. 
650 1 7 |a Τηλεοπτικά προγράμματα  |x Αξιολόγηση  |z Ευρωπαϊκής Ένωσης χώρες. 
952 |a GrThPMO  |b 59b0077e6c5ad17d7e5a9d7c  |c 952a  |d 9528  |e HE8700.9.E85T76 2006  |t 7  |x m  |z Books