|
|
|
|
LEADER |
01006nam a2200229 a 4500 |
001 |
528301 |
005 |
20171111225953.0 |
008 |
100630s2003 gr b 000 0 gre d |
020 |
|
|
|a 9603755036
|
040 |
|
|
|a GrThPMO
|
050 |
1 |
4 |
|a LC3736.G8
|b G736 2003
|
245 |
1 |
4 |
|a Γραμματισμός και συνειδητοποίηση :
|b μια παιδαγωγική προσέγγιση με βάση τη θεωρία του Paulo Freire /
|c Γ. Γρόλλιος ... [κ.ά.].
|
250 |
1 |
4 |
|a 1η έκδ.
|
260 |
1 |
4 |
|a Αθήνα :
|b Μεταίχμιο,
|c 2003.
|
300 |
1 |
4 |
|a 198 σ. ;
|c 21 εκ.
|
490 |
1 |
4 |
|a Επιστήμες της αγωγής
|
650 |
1 |
4 |
|a Immigrants
|x Education
|z Greece.
|
650 |
1 |
4 |
|a Μετανάστες
|x Εκπαίδευση
|z Ελλάδα.
|
650 |
1 |
4 |
|a Literacy
|z Greece.
|
650 |
1 |
4 |
|a Ικανότητα ανάγνωσης και γραφής
|z Ελλάδα.
|
700 |
1 |
4 |
|a Γρόλλιος, Γιώργος Δ.
|
952 |
|
|
|a GrThPMO
|b 59affdfe6c5ad17d7e5a6f23
|c 952a
|d 9528
|e LC3736.G8G736 2003
|t 7
|x m
|z Books
|